0684622200
09:00-18:00 у будні дні
Mobile Menu Pattern Mobile Menu Pattern
0684622200
09:00-18:00 у будні дні
Швидкий Кошик
Ваш кошик порожній
Додайте товари, що сподобалися, в кошик

Правила повернення та обміну

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ЧИ КОШТІВ

Повернення грошей надається лише за придбаний товар. Повернення коштів за послуги не провадиться. Запросити повернення грошей можна лише протягом 14 днів після первинного продажу. Повернення коштів здійснюється за вирахуванням комісії платіжних систем.

При платежах карткою VISA та MasterCard гроші повертаються на ту саму картку з якою було здійснено платіж. Після того, як ми повернемо платіж, гроші з'являються на карті протягом 3-х банківських днів. (Зверніть увагу, що цей платіж не з'являється у виписках по карті, а просто збільшується сума на карті). Такий тип повернення доступний лише протягом 14 днів після оплати. Гроші повертаються за тими ж реквізитами, з яких було здійснено оплату послуг.

У випадку, якщо оплату було здійснено у відділення банку, то гроші можуть бути повернені одним з наступних способів:

На картку Приватбанку, для отримання грошей на картку, необхідно написати запит на пошту вказану на сайті та вказати номер картки та ПІБ одержувача.

На дебетову картку будь-якого банку України. При цьому користувач повинен надати всі реквізити для надсилання грошей на свою картку. А саме: найменування одержувача, IBAN, призначення платежу, номер картки, ПІБ власника картки. Іншим способом, який буде зручним для обох сторін.

Повернення платежу юридичним особам або ФОП провадиться протягом 10 днів з моменту подання заявки. При поверненні віднімаються всі бонуси та знижки.

На повернення товару (косметики) існують законодавчі обмеження. На підставі "Закону про захист прав споживачів" і з Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р (додаток №3 - перелік товарів) вся парфюмерно-косметична продукція входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають поверненню (обміну) в магазин.

ОБМІН ТОВАРУ

Якщо товар не підійшов через якість, колір, розмір, габарити та форму або з будь-яких інших причин, у покупця є право обміняти непродовольчий товар на такий самий за якістю та вартістю (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки. Обмінювати непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний можна, якщо:

товар не використовувався;

  • збережено товарний вид товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
  • зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром.

Якщо в наявності немає аналогічного товару на заміну, покупцеві можуть бути запропоновані наступні варіанти:

  • почекати, доки потрібний товар буде в наявності;
  • вибрати будь-який інший товар за такою самою ціною або з перерахунком вартості;
  • повернути гроші, сплачені за товар. Розрахунок проводиться виходячи із вартості товару на момент покупки.

Косметичні товари належної якості не підлягають поверненню чи обміну.

Замовити

Уточнити ціну

Купити в один клік

Замовити зворотній дзвінок

Надіслати резюме

Товари з уцінкою